Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. februar 2012

Litt om theo og sander

tenkte eg skulle fortelle litt om mine  søte sønner  , sander  elias og theo leander ...  min lille prins theo leander  har blitt så store gutt  han er jo snart 5 mnd  tiden fyker som bare det  og hverdag er en drømm han er så blir og søt  24´\ 7 eg er så utrolig  stolt over dere begge gutane mine , sander elias som er snart 3 år og lillebro theo   snart 5 mnd   . dere lurer på  hvorfor  jeg ikkje blogger like mye om sander elias   som eg  gjere med theo leander ....  grunnen er for att min elste sønn sander elias bor i foster hjem og der har han bodd  siden høstn 2010  . historien  pga han ikje bor hos meg vil eg ikkje gå så grundig inn på men    kort  ok sakt   var ikje moden for  og få ett lite barn  på den tiden, men  eg vet han har det utroligt fint der han er no og  eg og theo er på besøk til han  av og til ,  og da  ser man att han koser seg mye med mammen sin og lillebror,  planen er att han og skal flytte heim igjen til meg og litle bror sin en dag men tar dag for dag.......  men er utrolig glad i begge gutene min selv om  sander ikje bor hos meg og theo .....

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

Begge gutta dine er så skjønne<3