Totalt antall sidevisninger

mandag 23. januar 2012

Helgen

tenkte eg sku fortella litt om helgo som har vert :) 
Fredags kveld var eg og min sønn theo leander  hos  janne og koste oss , pÃ¥ kvelden spiste me biff og bare koset oss .......

 baby shower
 ps bilde er i fra google..
lørdag  hadde eg og noken venner baby shower
for ei vennina av oss som skal få en liten guttebaby i mars :)
var utroligt koseligt .... spiste kaker og koset oss :)

søndag 
søndag slappet eg og janne bare av 
fikk besøk av noen venner pÃ¥ kvelden og spiste resten av kakene   og hadde det koseligt :):







2 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Høres ut som en fin helg:) Jeg savner søte lille Theo jeg...
Hva synes du om headeren? skal jeg fjerne den igjen så si i fra:)
Klem

mona sa...

nei den var fine den :)
theo savne nok deg o :) han sa att skulle du se han måtte du komma hit te