Totalt antall sidevisninger

mandag 23. januar 2012

koselig dag

i dag har  min dag bare vert stille og rolige er hos min kjære venninde  på besøk og koser meg, i dag har vi bare vert hejmme og slappet av har hatt besøk  og det var koseligt det :):)
så reiste eg og janne ut på kjøpesenter og handlet litt div ting :)

så nå i kveld fant me ut att en pizza hadde vert godt :) så da ble d pizza frå pizzabakeren :).....
så  nå er det vell legge tid her snart skal    opp i måren og  på div møter ....


klem mona

5 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Høres ut som du har kosa deg i dag... Når kommer Theo på besøk til tante snill? Det er meg da... 

mona sa...

ja vert en jysla kjekke dag :)
nei sei da , du får kjøra o henta an då ... hehe lett att du kjøre og hente an ,, not

Tommensgirl sa...

Joa, skal da alltids få henta han.. Men da må jeg ha noen uker altså

mona sa...

nei d kan du ikje :P andre som skal ha han , du kan låne han i tre tinmer

Tommensgirl sa...

Hehe.. Da kommer jeg ikkelangtpå vei hjem,før jeg må snu... Du, Janne og THEO får heller komme hit på husmorferie